Barion Pixel LaLuna ÁSZF
Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT: HÉTFŐ-CSÜTÖRTÖK 09:00 - 15:00 KÖZÖTT. +36 30 457 5296

Akciós termékek

Ár 6 900 Ft
Készleten
Ár 8 900 Ft
Készleten
Ár 6 900 Ft
Készleten

Legnépszerűbbek

Ár 9 900 Ft
Készleten
Ár 12 900 Ft
Készleten
Ár 6 900 Ft
Készleten

ÁSZF
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)
.
.

KÉRJÜK, HOGY AZ OLDAL HASZNÁLATA ELŐTT FIGYELMESEN OLVASSA EL A JELEN DOKUMENTUMOT!

.

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk

.
Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapjain (http://www.lalunawebshop.hu) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki.
Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a következő weboldalról: 
.
.
.

.
.
.
1. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK, A SZERZŐDÉS ALANYAI  

A Webáruház címe: www.lalunawebshop.hu

A Webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban: Szolgáltató) adatai:

Cégnév: OM CONSULTING KFT.
Székhely: H-2040 Budaörs, (Fashion Trade Center) Gyár u. 2., 1. emelet, 2060 üzlet
Adószám: 11063843-2-13
Cégjegyzékszám: 13-09-097785
Nyilvántartást vezető cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Adatvédelmi nyilvántartási azonosító: a Kérelem feldolgozás alatt (NAIH)
Bankszámlaszám: OTP Bank 11742582-20000930-00000000

Ügyfélszolgálat (továbbiakban: Ügyfélszolgálat) adatai
Cégnév:OM CONSULTING KFT.
Székhely: H-2040 Budaörs, Fashion Trend Center, Gyár u. 2., 1. emelet, 2060 üzlet
Adószám: 11063843-2-13
Cégjegyzékszám: 13-09-097785
Telefon : +36 30 457 5296

Megrendelő/Felhasználó: a Webáruházban bármely elektronikus szolgáltatásra regisztráló vagy a Szolgáltató részére megrendelést küldő személyek (továbbiakban: Felhasználó vagy Megrendelő).

.
.

2. AZ ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK ELFOGADÁSA 

Az ÁSZF Megrendelő által történő elfogadása a Webáruház-szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A feltételek elfogadásának minősül, ha a Megrendelő regisztrálja magát, illetve vagy a webáruházban vásárlást kezdeményez.

.

.

3. ELEKTRONIKUS SZOLGÁLTATÁSOK  

1. Fiók létrehozása:

Regisztrációs adatlap kitöltésével, regisztráció kérelmével Regisztrációhoz szükséges adatok: név, e-mail cím, jelszó A Fiókot a felhasználó határozatlan ideig, ingyenesen használhatja. A fiókot a felhasználó az Ügyfélszolgálatnak címzett írásbeli kérelemmel bármikor töröltetheti.

2. Megrendelési adatlap
A megrendeléshez szükséges a megrendelési adatlap kitöltése, és a megrendelés elküldése (eddig a pillanatig áll fenn a bevitt adatok Megrendelő általi módosításának lehetősége). A megrendeléshez szükséges adatok: név, cím, e-mail cím, telefonszám, adásvételi szerződésre vonatkozó adatok: termék/ek, mennyiség, szállítási cím, szállítási módja, fizetés módja A Megrendelési adatlap használata ingyenes.

3. Hírlevél
A hírlevélre való feliratkozáshoz szükséges, hogy a Felhasználó az e-mail címének megadásával azt igényelje, és a feliratkozás megerősítése érdekében megküldött e-mailben található linkre kattintás által azt megerősítse. A hírlevélre a Fiók létrehozásával egy időben is fel lehet iratkozni. A hírlevélre a feliratkozás határozatlan időre szól. A Felhasználó a megfelelő linkre kattintva vagy az Ügyfélszolgálatnak címzett írásbeli kérelemmel bármikor leiratkozhat a hírlevélről.

4. Az elektronikus szolgáltatásokkal kapcsolatban felmerülő észrevételek (kivéve a termékre vonatkozó szavatossági és jótállási igényeket) A Felhasználó az Ügyfélszolgálat e-mail vagy postai címére küldött írásbeli levelével, teheti meg. Kérjük, levelében jelölje meg:

a) az észrevétel tárgyát, azzal kapcsolatos körülményeket, rendellenességeket, előfordulásának időpontját;

b) a felhasználó igényeit;

c) a felhasználó elérhetőségét.

Bármilyen észrevételre az Ügyfélszolgálat azonnal, de legkésőbb az észrevétel kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül válaszol.

.

.

4. AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE  

1. Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

a. A rendelésről először egy automata e-mail visszajelzést kap, ami csak annak tényét rögzíti, hogy az Ön megrendelése a honlapon keresztül megérkezett, de ez a visszaigazolás nem minősül az Ön ajánlata elfogadásának. Így adott esetben tévedésből vagy programhiba miatt visszaigazolás esetén a kereskedő nem köteles a termék leszállítására a visszaigazolásban foglalt feltételekkel. Az eladó fenntartja a jogát, hogy indoklás nélkül elállhat a megrendelés teljesítésétől!

b. A Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy ne fogadjon el olyan Szerződéses ajánlatot (azaz olyan megrendelést), amelynél gyanú merül fel arra vonatkozóan, hogy visszaélés céljából történt az ajánlattétel. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy ilyen okból a megrendelés elfogadását követően is elálljon a Szerződéstől.

2. A szerződés akkor jön létre, ha a Szolgáltató a visszaigazolást követően egy újabb e-mailben értesíti a Megrendelőt a megrendelés teljesítéséről, a termék postára adásáról. A Szerződés akkor is létrejön, ha a visszaigazolás után a Szolgáltató a megrendelt terméket leszállítja a Megrendelő részére.

3. A megrendelés visszaigazolása a megrendelési adatlapon feltüntetett e-mail címre történik.

4. Amennyiben a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a Megrendelőhöz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a Megrendelő ajánlattételi kötöttsége alól mentesül.

5. A Megrendelő elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

6. A termék lényeges tulajdonságai: a Megrendelők megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.

8. A Megrendelő tudomásul veszi és kifejezetten elfogadja, hogy az adott típusú ruházati termék minőségében és fő tulajdonságaiban (méret, szín) megegyezik a honlapon az adott típusú ruházati termékhez kapcsolódó fényképen és részletes leírásban szereplő ruházati termékkel, ugyanakkor a Vevő kifejezetten tudomásul veszi, hogy a honlapon szereplő fénykép illusztráció, így a ruházati termék kisebb részleteiben a honlapon szereplő fényképtől monitoronként, telefononként némiképp eltérhet a látott színekhez képest.

9. A képek színhelyessége függ a monitorok és kijelzők (telefonok) színmegjelenítési képességétől, függ a gyártótól, a típustól, a berendezés életkorától, esetleg más tényezőktől is pl: fényerő, kontraszt stb.

10. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy az ÁSZF-et bármikor egyoldalúan módosítsa, melynek tényét a Megrendelő, illetve a megvásárolt termékek tulajdonosa kifejezetten elfogadja.

.

.

5. FIZETÉSI FELTÉTELEK  

1. A Webáruházban feltüntetett árak forintban (HUF) vannak megadva. A közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak. A megrendelés tárgyát képező termék adóval összevont, összesített áráról, valamint a kézbesítés költségeiről (szállítási költség, kézbesítési és postai költség) és más költségekről a Webáruház oldalain tájékozódhat a megrendelés megtétele közben, és abban a pillanatban, amikor a megrendelési adatlap elküldésével szándéknyilatkozatot tesz adásvételi szerződés megkötésére.

2. Lehetséges fizetési módok:

a) Előre történő banki átutalás 

A megrendelési folyamat során, a szállítási adatok összegzését követően a Megrendelés gomb megnyomásával a webshopban értesítést kap a rendelés felvételéről. Ezt követően lehetősége van az e-mailben elküldött visszajelzésben szereplő utalási adatok alapján átutalni a Szolgáltató részére a vásárlás összegét. A vásárlási összegnek Szolgáltató számláján történő jóváírását követően Munkatársaink a kifizetett csomagot összekészítik, majd továbbadják a futárszolgálatnak, akik kiszállítják azt a Megrendelő címére.

b) Bankkártyával történő fizetés

A megrendelési folyamat során, a szállítási adatok összegzését követően a Megrendelés gomb megnyomásával átirányítjuk a bankkártyás fizetési oldalra, ahol a megjelölt összeget befizetheti. A fizetés után a rendszer visszairányítja Megrendelőt a LaLuna webshop oldalára, ahol értesítést kap a rendelés felvételéről. Munkatársaink ezután a kifizetett csomagot összekészítik, majd továbbadják a futárszolgálatnak, akik kiszállítják azt az ön címére.
Ha bankkártyával szeretné rendezni rendelése összegét, webshopunkban az OTP SimplePay és/vagy a Barion biztonságos fizetési szolgáltatásai közül választhat. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató bármikor megváltoztathatja a webshopban használt bankkártyás fieztési rendszer üzemeltetőjét.  

A SimplePay szolgáltatás bővebb ismertetője és használatának leírása a következő linken érhető el: http://simplepay.hu/vasarloknak/

A Barion szolgáltatás bővebb ismertetője és használatának leírása a következő linken érhető el: https://www.barion.com/hu/tarca/

3. Fizetési határidő: a Megrendelő a megrendeléstől számított 24 órán belül köteles a megrendelés összegét (termékek ára és szállítási díj) megfizetni. Ellenkező esetben tudomásul veszi és elfogadja, hogy a megrendelése automatikusan törlésre kerül, minden további értesítés nélkül. 

.

.

6. A TERMÉK KÉZBESÍTÉSE  

1. A termék kézbesítése Ausztria, Horvátország, Magyarország, Csehország, Románia, Szlovákia és Szlovénia, területére lehetséges.

2. A termék kézbesítése díj ellenében történik, kivéve, ha az adásvételi szerződés mást állapít meg.

3. A termék kézbesítésének költségei (szállítási, kézbesítési és postai szolgáltatási díj) a Megrendelés megtétele során kerülnek feltüntetésre és bruttó szállítási költséget jelentenek.

4. Szállítás-Kézbesítés

A küldemények kézbesítése, szállítása:  GLS futárszolgálattal történik. 
A termék szállítási ideje: a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. 
A kiszállítás időpontja: lehetősége van megadni a megrendelési folyamat során a közlemény rovatban, illetve egyeztetni a futárszolgálattal az sms-ben kapott telefonszámon. 
Szállítási módok: házhoz szállítás GLS futárszolgálattal, vagy GLS csomagpontra való szállítással.
Kiszállítási idő: a megvásárolt termékek és a szállítási költség teljes értékének a Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követő 2-3 munkanapban, de a szállítás helyétől függően változhat, a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során.
Szállítási díjak: a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során.

A megrendelés feladásának határideje a fizetés jóváírásától számított 5 munkanap, kivéve, ha az adott termék leírásában vagy a megrendelés megtételekor rövidebb határidő van megadva. Különböző feladási határidővel rendelkező termékek esetén a feladás határideje a leghosszabb határidő, ami azonban nem haladhatja meg a fizetés jóváírásától számított 5 munkanapot.

5. A Megrendelő köteles a kiszállítás (vagy a személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát az átvétel idején, a GLS futár jelenlétében, a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni. GLS csomagpontos kézbesítés esetén a sérülésről fényképet kell készíteni, és értesíteni óla a GLS illetve a Szolgáltató ügyfélszolgálatát.

6 A csomagküldéssel kapcsolatos szolgáltatásokra vonatkozó bővebb információkról a GLS weboldlán itt tájékozódhat: https://gls-group.eu/HU/hu/cimzetteknek-nyujtott-szolgaltatasok

.

.

7. TULAJDONJOGI KIKÖTÉS  

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a Szolgáltató tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott, vagy határidőn belül ki nem fizetett rendelések során, a Megrendelő kosarát a rendszer automatikusan kiüríti, illetve az érintett, de ki nem fizetett termékekre leadott megrendelés törlésével a termékeket a Szolgáltató saját készletébe visszahelyezi.

.

.

8. A SZÁLLÍTÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS  

1. Ha a Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a Megrendelőt tájékoztatni.

2. Ilyen esetekben a Megrendelő választhat, hogy:

a. a szolgáltató sztornózza az eredeti megrendelést, majd a Megrendelő levásárolja a szóban forgó összeget, és a különbözetet a Szolgálatatóval elszámolja, vagy

b. a Szolgáltató sztornózza az eredeti megrendelést, majd visszautalja a vásárlás teljes összegét (termék és szállítási költség) a Megrendelőnek.

.

.

9. A TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE  

1. Amennyiben a Megrendelő a terméket elállás esetén vissza szeretné külden Szolgáltatónak, úgy azt saját költségén teheti meg 14 napon beül. A Megrendelő tudomásul veszi és elfogadja, hogy utánvételes  csomagot Szolgáltató nem vesz át.  

2. Szolgáltató a terméket kizárólag a következő feltételek teljesülése esetén veszi vissza:

a. eredeti, sértetlen minőségi állapotban (nem hordott, nem kimosott, nem átalakított formában),

b. eredeti csomagolásban,

c. hiánytalan mennyiségben,

d. a ruhához tartozó bevarrt és függesztett címkék (méret, márka és textilkresz jelzés) sértetlen állapotban, 

e. a termékhez tartozó kiegészítők (övek, láncok, bross, stb.) hiánytalanul megvannak.

Visszaküldés címe:

Magyar Postával: OM Consulting Kft. 2058 Budaörs, Bitep postán maradó, Gyár u. 2

Bármelyik Futárszolgálattal: OM Consulting, 2040 Budaörs, Fashion Trend Center, Gyár utca 2., 1. emelet, 2060. üzlet

Ügyfélszolgálat: +36 30 4575296

3. Amennyiben a termék a 2.-es pontban leírtaknak megfelelően kézhez kaptuk, úgy a termék árát 5 munkanapon belül vissza utaljuk.

.
.

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

.

.

10. KELLÉKSZAVATOSSÁG  

1. Megrendelő a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. A Megrendelő - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

a. Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Megrendelő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

b. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére Megrendelő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Megrendelő a saját hatáskörben történő javíttatást kizárólag a Szolgáltatóval való előzetes írásbeli megállapodás esetén kezdeményezhet, a megállapodásban szereplő várható javítási költség megjelőlésével és annak összeghatáráig.

c. A Megrendelő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Megrendelő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

2. A szolgáltató azonos termékre történő cserét akkor tud biztosítani, ha a termék a rendelkezésére áll, vagy pótolható.

3. A hibás terméket a Megrendelő saját költségére vagy személyesen köteles a Szolgáltató címére eljuttatni:

OM CONSULTING KFT., 2040 Budaörs, Gervay Mihály u. 1., 1. emelet, 2060 üzlethelyiség.

4. FONTOS! A Megrendelő tudomásul veszi és elfogadja, hogy utánvételes és postán maradó csomagot Szolgáltató nem vesz át.  

5. Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított egy hónapon belül közölni.

6. A Megrendelő a teljesítés (a kézhezvétel) időpontjától számított hat hónapos elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági jogait. Ha a termék használhatóságának legkisebb időtartamát hatósági előírás vagy kötelező műszaki előírás határozza meg (kötelező alkalmassági idő), és ez hat hónapnál rövidebb, az igény érvényesítésére ez a határidő irányadó.

7. Ha a vásárló igényét menthető okból nem tudja érvényesíteni, így különösen, ha a hiba a jellegénél vagy a dolog természeténél fogva az előzőekben meghatározott határidőn belül nem volt felismerhető, a szavatossági jogok érvényesítésének határideje a teljesítés időpontjától számított egy év. E határidő elmulasztása jogvesztő.

8. Amennyiben a hibásként megjelölt termék nem rendelkezik a hibával, és a bevizsgálás alatt más hiba sem válik felismerhetővé, úgy a Szolgáltatót a szavatossági kötelezettség nem terheli, a terméket nem cseréli, és vételárát nem térít vissza. A Megrendelő jogosult ugyanakkor ilyen esetben is a terméket személyesen átvenni, vagy kérni annak saját költségén történő újbóli kiszállítását.

9. A késedelemből eredő kárért a Megrendelő a felelős. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Megrendelő igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Megrendelő köteles bizonyítani, hogy a általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

10. A Megrendelő az általa érvényesíteni kívánt igényt Szolgáltatónak elektronikus úton, az info@lalunawebshop.hu e-mail címre írt e-maillel teheti meg.

A Bejelentő az általa érvényesíteni kívánt igényt a Blue Nature Kft.-nek elektronikus úton a bluenaturewebshop@gmail.com e-mail címre írt e-maillel teheti meg.

.

.

11. GARANCIA  

1. A garancia a gyártási hibából eredő károkra vonatkozik. Megrendelő felelőssége, hogy mindig figyelmesen elolvassa a termékhez kapott használati útmutatót, illetve a címkén látható kezelési útmutatót.

2. A termékek kezelési útmutatója a Szolgáltató által forgalmazott termékekbe bevarrva található. A termékeket Megrendelőnek ezek figyelembevételével kell használnia és ápolnia.

3. A garancia nem érvényes azokra az esetekre, amikor a termékben keletkezett hiba vagy kár nem a gyártásból, illetve a felhasznált anyagok hibájából származik; ilyenkor a termék javítása, esetleg cseréje a Megrendelő költségére történik.

Ezek az esetek a következők:

a. szándékos rongálásból eredő kár,

b. termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kár – helytelen mosás, vasalás, kezelés, ápolás, viselet (pl. táska, öv, nyaklánc stb. általi kidörzsölés, szálkihúzás, stb.),

c. elemi károkból eredő kár.

.

.

12. JÓTÁLLÁSI/SZAVATOSSÁGI IGÉNY BEJELENTÉSE  

1. A Megrendelő a jótállási vagy szavatossági igényét az alábi módokon jelenteti be:

a) postai úton: OM Consulting Kft. H-2040 Budaörs, Fashion Trend Center, Gyár u. 2., 1. emelet, 2060 üzlet
b) e-mailben: info@lalunawebshop.hu

2. A bejelentéssel kapcsolatban a Szolgáltató legkésőbb 14 naptári napon belül nyilatkozik, ennek hiányában a reklamációt indokoltnak tekintette.

3. Igénybejelentés tartalma: vásárló neve, címe; termék megnevezése, vételár; vásárlás időpontja; hiba bejelentésének időpontja; hiba leírása; vásárló által érvényesíteni kívánt igény.

4. Igénybejelentés módja: a bejelentéshez kérjük töltse le az ezen a linken található Bejelentő Lapot

5. Fogyasztói jogvita esetén a felhasználó a vállalkozás székhelye szerint illetékes alább felsorolt békéltető testületekhez fordulhat:

.

.

13. BÉKÉLTETŐ TESTÜLETEK  

Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

Baranya Megyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: 06-72-507-154
Fax: 06-72-507-152
E-mail: abeck@pbkik.humbonyar@pbkik.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523
Fax: 06-76-501-538
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.humariann.matyus@bkmkik.hu
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszám: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
E-mail: eva.toth@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870
Fax: 06-46-501-099
E-mail: kalna.zsuzsa@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Telefonszám: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: 06-62-554-250/118
Fax: 06-62-426-149
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám:06-22-510-310
Fax: 06-22-510-312
E-mail: fmkik@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710
Fax: 06-52-500-720
E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Telefonszám: 06-36-429-612
Fax: 06-36-323-615
E-mail: hkik@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.
Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570
Fax: 06-56-510-628
E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszám: 06-34-513-027
Fax: 06-34-316-259
E-mail: szilvi@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.
Telefonszám: 06-32-520-860
Fax: 06-32-520-862
E-mail: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 6-8. III. emelet 331.
Telefonszám: 06-1-269-0703
Fax: 06-1-474-7921
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület
Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.
Telefonszám: 06-82-501-026
Fax: 06-82-501-046
E-mail: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszám: 06-42-311-544
Fax: 06-42-311-750
E-mail: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet
Telefonszám: 06-74-411-661
Fax: 06-74-411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület
Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszám: 06-94-312-356
Fax: 06-94-316-936
E-mail: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.
Telefonszám: 06-88-429-008
Fax: 06-88-412-150
E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu

Zala Megyei Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefonszám: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

.

.

14. EU ONLINE VITARENDEZÉS  

1. Ha problémája van egy termékkel kapcsolatban, amelyet a lalunawebshop-tól vásárolt, és panaszát nem sikerült érvényesítenie a Szolgáltatónál (OM Consulting Kft.-nél), akkor panaszát benyújthatja az EU online vitarendezési platformján („ODR platform”).

2. Az ODR platform az EU-n belüli fogyasztók és kereskedők számára lehetővé teszi, hogy bíróságon kívül próbáljanak meg egyezségre jutni az online vásárlásból eredő panaszokkal kapcsolatban. Ez a felhasználóbarát és interaktív honlap az EU minden hivatalos nyelvén elérhető és ingyenesen használható.

3. Az ODR platform használatával a fogyasztó és a kereskedő megegyezhetnek egy vitarendezési testület kiválasztásában, majd ezt követően végigmennek egy folyamaton, hogy megoldást találjanak a fogyasztó panaszára.

4. Az ODR platform elektronikus elérhetősége: http://ec.europa.eu/odr

Budapesti Békéltető Testület

Krisztina krt. 99.
Budapest, 1016
Hungary
bekelteto.testulet@bkik.hu

.

.

15. ELÁLLÁSI JOG (45/2014.(II.26.) Korm. rendelet)  

1. Az elállási/felmondási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Megrendelő, vagy a Megrendelő által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

2. Ha a Megrendelő az elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: OM Consulting Kft.H-2040 Budaörs, Fashion Trend Center, Gyár u. 2., 1. emelet, 2060 üzlet, vagy e-mailben: info@lalunawebshop.hu .Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.

3. A Megrendelő határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

4. Az elállás/felmondás joghatásai

a. Ha a Megrendelő eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Megrendelő elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Szolgáltató a Megrendelő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást.

b. A visszatérítés során a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, tehát az összeget a megadott bankkártyára tértjük vissza. Ha a fizetés banki utalással történt, Megrendelő a bankszámlaszámát IBAN formátumba köteles megadni, hogy az összeg a számlájára visszautalásra kerülhessen.

c. A visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Megrendelőt semmilyen többletköltség nem terheli.

d. Megrendelő a visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Megrendelő bizonyítható módon nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

e. A termék visszaküldésének közvetlen költségét – fuvarozási költséget – Megrendelő viseli.

f. Megrendelő kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

.

.

16. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK  

1. A Webáruház internetes tartalma, a szövegekkel, grafikákkal, fényképekkel, animált fényképekkel, filmekkel, illusztrációkkal és bizonyos esetekben hangokkal és programokkal együtt a Szolgáltató (OM Consulting Kft.) kizárólagos tulajdonát képezik. Ezen tartalmak szerzői jogi védelem alatt állnak. Felhasználásuk kizárólag az OM Consulting Kft. kifejezett engedélyével megengedett. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy az ÁSZF-et részben, vagy egészben bármikor egyoldalúan módosítsa, a felhasználó értesítése mellett. Az ÁSZF és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba.

2. Az ÁSZF a Szolgáltató és a vele szerződéses kapcsolatba lépő Megrendelő között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazzák. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően, a Szolgáltató Webáruház tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, különösen a Polgári Törvénykönyvben, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamit az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben, és a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendeletben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül is irányadóak.

.

.

17. LETÖLTHETŐ DOKUMENTUMOK  

 ÁSZF

Elállási Nyilatkozat Minta ELÁLLÁSI NYILATKOZAT

.

.

.

Kapcsolat

OM Consulting Kft

Cím: Gyár utca 2.

2040 Budaörs

E-mail cím: info(a)lalunawebshop.hu

Telefonszám: +36 30 430 1374

ZWIzYT