Barion Pixel La Luna Webshop
Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT: HÉTFŐ-CSÜTÖRTÖK 09:00 - 15:00 KÖZÖTT. +36 30 457 5296

Akciós termékek

Ár 14 900 Ft
Készleten
Ár 24 900 Ft
Készleten
Szokásos ár: 20 900 Ft
Ár 16 900 Ft
Készleten

VEKOP Pályázat
Az OM Consulting Kft. textil- és varrodai üzletágának fejlesztése és a LaLuna magyar márka népszerűsítése

A projekt a Versenyképes Közép-Magyarország Operatív Program keretén belül a Divat és Dizájnipari mikro-, kis- és középvállalkozások modern üzleti és termelési kihívásokhoz való alkalmazkodását segítő fejlesztések támogatásával valósul meg.

A projekt azonosító száma: VEKOP-1.2.7-20-2021-00120
A projekt összköltsége: 66.450.000,- Ft
Ebből vissza nem térítendő állami támogatás: 46.515.000,-Ft
Támogatás intenzitása: 70 %
A megvalósítás időtartama:2020.12.01-2022.06.01.
Projektvezető: Ille-Tóth Tímea ügyvezető

A támogatás célja, hogy a hazai divat és dizájnipar fejlődni képes és fejlődni akaró vállalkozásai olyan beruházásokat tudjanak végrehajtani, amelyek mellett az ágazat szereplői képesek lehetnek középtávon megerősödni, annak érdekében, hogy a kiélezett és erőforrásigényes nemzetközi versenyben is profitábilisan, fejlődőképesen tudjanak működni, növelni tudják exportjukat és a nemzetközi digitális jelenlétük és ismertségük is növekedjen.

A projekt célkitűzései: egyrészről a termelékenység és versenyképesség növelése volt, másrészről pedig a saját márka ismertségének növelése a hazai és a külföldi piacon. A versenyképesség fejlesztésének keretében többek között az alábbi eszközök kerültek beszerzésre: nagy méretű szabászati asztal, ipari automata szálelvágós interlockok, gombfelvarró varrógépek, 4 szálas interlock, ipari automata gyorsvarrógépek, valamint a kész termékek vasalásához egy nagy teljesítményű, új ipari gőzvasaló állomás elszívó állvánnyal. Az eszközbeszerzés mellet a pályázat lehetőséget biztosított egy jelentősebb infrastruktúra beruházásra is, melynek keretében bővítettük, korszerűsítettük és energiahatékonyabbá tettük meglévő varrodánkat. Lehetőségünk nyílt kicserélni, felújítani a varroda szigetelését, energiaellátását, padlózatát, illetve klimatizálását, és ezzel egyidejűleg a varroda teljes áramellátásának bővítésére és megújítására is sor kerülhetett. Az ingatlan emeleti része teljes egészében klimatizálásra került, illetve az összes fényforrás cseréjét is végre tudtuk hajtani energiatakarékos, a szemet kímélő, nagy élettartamú LED fényforrásokra. Végül, de nem utolsó sorban sort keríthettünk továbbá egy új étkező kialakítására is, ami teret ad a szociális kapcsolódásra, egymás jobb megismerésére. 

A versenyképességünk növelésének másik területe és egyben a pályázat egyik legfőbb eleme a LaLuna márkanév bevezetéséhez kapcsolódó marketing stratégia kialakítása és megvalósítása volt. Az új stratégiai partnerek bevonásával egy olyan marketing koncepció kialakítását céloztunk meg amely lehetővé teszi a LaLuna márkanév jobb pozícionálását úgy a hazai, mint a környező országok ruházati piacán. Célunk volt továbbá új média területekre való bejutás és olyan véleményformáló személyek megnyerése, akik ebben a segítségünkre lehetnek. 

A projekt eredményei: a fejlesztések első közvetlen hatása az volt, hogy a munkakörülmények jelentős átalakításával kollégáink komfortérzete és hangulata is sokat javult. Ezt nagyon fontos eredménynek tartjuk, mert a megfeszített munkatempó mellett így elejét tudjuk venni a kiégésnek és az elvándorlásnak. Ezen felül, a megnövekedett hatékonyságnak köszönhetően bővíthettük munkatársaink létszámát is, olyan jelentkezőkkel, akinek nem állt rendelkezésére a kellő szakmai tapasztalat, de nálunk lehetőségük nyílt beletanulni a szakmába, illetve olyan kollégákkal is, akik régen feladták korábbi varrónői szakmájukat a méltatlan munkakörülmények és az alacsony bérek miatt. A korszerűsített ingatlan egyik részében 4 új varrodai munkaállomás került kialakításra, míg másik részében egy korszerű szabászműhely.  

A marketing koncepció sikerének első visszajelzései már most, pár hónap után megmutatkoznak a LaLuna márka értékesítési mutatóinak növekedésében, illetve abban, hogy az import és a hazai gyártású termékek eladásának, keresletének mérlege átbillent saját márkánk javára. A hatékonyságunk és munkatársaink létszámának növelésével együtt ez a legyártott darabszámunk növekedésében nyilvánult meg. Reklámkampányunkat új Tv-s megjelenéseink, interjúk és bemutatók erősítették. A külföldi piacon való bemutatkozásunkat és megjelenésünket online showroom kialakításával és a hozzá kapcsolódó marketing kampányokkal támogattuk meg, így már rövid távon is bővíteni tudtuk külföldi partnereink, viszonteladóink számát. Ezzel párhuzamosan megtörténhetett a LaLuna márkavédelme is.

Kapcsolat

OM Consulting Kft

Cím: Gyár utca 2. Fashion Trend Center, emelet 2040

2040 Budaörs

E-mail cím: info(a)lalunawebshop.hu

Telefonszám: +36 30 4575296

Ügyfélszolgálat munkanapokon: 09:00 - 15:00

Fashion Trend Center 2040 üzlet

MTViZ