Barion Pixel LaLuna Hogyan vásároljunk
Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT: HÉTFŐ-CSÜTÖRTÖK 09:00 - 15:00 KÖZÖTT. +36 30 457 5296

Akciós termékek

Eredeti ár 20 900 Ft
Ár 10 450 Ft
Készleten
Ár 6 900 Ft
Készleten
Ár 10 430 Ft
Készleten

Hogyan vásároljunk
Hogyan vásároljunk?

 .

.

KÉRJÜK, HOGY AZ OLDAL HASZNÁLATA ELŐTT FIGYELMESEN OLVASD EL A JELEN DOKUMENTUMOT!

.

1. RENDELÉS LEADÁSA

2. A RENDELÉS MENETE

3. CSOMAGFELADÁS IDŐPONTJA

4. KISZÁLLÍTÁS IDŐPONTJA

5. SZÁLLÍTÁSI DÍJAK

6. INGYENES KISZÁLLITÁS

7. CSOMAG VISSZAKÜLDÉSE

8. RENDELÉS ÖSSZEVONÁS

9. KIFOGYOTT TERMÉK RENDELÉSE

10. MEGRENDELÉSEK TÖRLÉSE

11. MÉRETTÁBLÁZAT ÉS TEXTIL KRESZ

.

.

 1. A RENDELÉS LEADÁSA Vissza az oldal tetejére

Webáruházunkba minden nap 0:00-24:00 óra között tudsz rendelést leadni, de telefonon csak nyitvatarási időben állunk rendelkezésedre munkanapokon 08:00-15:00 között. Ügyfélszolgálatunk elérhetősége: +36 30 457 5296

.

2. A RENDELÉS MENETE  Vissza az oldal tetejére

1. Méret és szín kiválsztása

A megvásárolni kívánt termék adatlapján válaszd ki a megfelelő méretet és a kívánt színt ( ha a rendszer felkínálja ezeket) és helyezd a kosárba. Amennyiben a termékhez van méret és szín feltütetve, tovább lépni a VÁSÁRLÁS gombbal csak abban az esetben tudsz, ha előzőleg ezeket kiválasztottad.

.

2. Darabszám beírása

A rendszer automatikusan egy darabot ajánl fel megvásárlásra. Amennyiben több darabot szeretnél venni, és van az adott termékből raktáron, írd át a neked megfelelő darabszámot, majd kattints a VÁSÁRLÁS gombra. Ekkor a kosaradba kerül(nek) a kiválasztott termék(ek).

.

3. Rendelés menetének lépései

A rendelésedet négy lépéseben tudod leadni, ezeken a rendszer automatikusan vezet végig. Az adott lépésről a menüsor alatti képsor alapján kapsz tájékoztatást.

1. Kosár: itt a kosarad tartalmának ellenőrzésére és módosítására van lehetőséged. Megváltoztathatod a kosárba helyezett termékek darabszámát, törölheted a termékeket, beállíthatod a szíállítási és fizetési módot.

2. Szállítási adatok: itt ellenőrizheted kosarad tartalmát, a kiválasztott szállítási és fizetési opciókat, illetve megadhatod szállítási és számlázási adataidat, továbbá a megjegyzés mezőn keresztül üzenetet küldhetsz nekünk.

3. Összegzés: itt a rendelésed feladása előtt még egyszer ellenőrízheted annak összes adatát.

4. Befejezés: itt egy rövid tájékoztatást találsz a megrendelésed feldolgozására vonatkozóan.

Szükség esetén az első három lépésről a web böngésződ „vissza” gombjával visszatérhetsz az előző lépés képernyőjére. A megrendelésed feladását követően nem áll módodban visszalépni az előző lépésekre. Ha ezt követően szeretnél módosítani, kérjük hívd ügyfélszolgálatunkat nyitvatartási napokon (hétfő-csütörtök) 09:00–15:00 között a +36 30 457 5296 telefonszámon.

.

4. További termék vásárlása

Amennyiben szeretnél további terméket a kosárba helyezni, válaszd a "VÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA" gombot. Ha nem szeretnél további terméket vásárolni, ellenőrizd a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A törlés („X”) gombra kattintva törölheted az egyes termékeket a kosaradból. A "Kosár Frissitése" gomb megnyomásával frissitheted a kosár tartalmát.

.

5. Kosárban lévő termékek mennyisége

Ha meg szeretnéd változtatni a kosaradban lévő termékek darabszámát, akkor írd át a „Mennyiség” mezőben szereplő számot, majd a "Kosár Frissitése" gomb megnyomásával frissitheted a kosár tartalmát. Ekkor a mennyiségi adatok és az árak automatikusan frissülnek.

.

6. Szállítási mód kiválasztása

A szállítás a GLS futárszolgálaton keresztül kerül megvalósításra. A csomagküldéssel kapcsolatos szolgáltatásokra vonatkozó bővebb információkról a GLS weboldlán itt tájékozódhatsz: https://gls-group.eu/HU/hu/cimzetteknek-nyujtott-szolgaltatasok

A szállítási mód kiválasztásakor három opció áll rendelkezésre:

1. Amennyiben a szomszédos országokba szeretnéd eljuttatni a megvásárolt termékeket (AT, HR, CZ, RO, SK, SL), kérjük válaszd ezt az opciót. „Delivery to AT, HR, CZ, RO, SK, SL” Szállítási idő a vásárlási értéknek a bankszámlánkra történő beérkezését követően 4-5 munkanap.

FONTOS! További országokba történő kiszállításra csak telefonos egyeztetést követően tudunk lehetőséget biztosítani.

.

2. Amennyiben Magyarország területén GLS csomagpontra szeretnéd kiszállíttatni a csomagot, kérjük válaszd ezt az opciót: „GLS csomagpontra szállítás”. A folytatásban, a megrendelés leadásakor kiválaszthatod a hozzád legközelebb eső GLS csomagpontot, ahová a szállítást kéred. (Amennyiben meggondolod magad, és még sem csomagpontra kéred a csomagodat, visszaléphetsz és más szállítási módot választhatsz.) Szállítási idő a vásárlási értéknek a bankszámlánkra történő beérkezését követően 1-3 munkanap.

.

3. Amennyiben Magyarország területén házhoz szállítást szeretnél kérni, kérjük válaszd ezt az opciót: „GLS házhozszállítás”. Ekkor a GLS a megrendelési folyamat során általad megadott címre fogja kézbesíteni a csomagot. Szállítási idő a vásárlási értéknek a bankszámlánkra történő beérkezését követően 1-3 munkanap.

.

7. Fizetési mód kiválasztása

Két fizetési módra van lehetőséged a webshopunkban az alábbiak szerint:

1. BANKI ELŐRE UTALÁS esetén kérjük válaszd ezt az opciót: „Fizetés előre utalással”. Ebben az esetben a felirat mellett a jobb oldalon található kis kérdőjelre kattintva felugranak a banki adataink. A banki adataink szerepelnek továbbá a számodra e-mailben elküldött megrendelési értesítőben is.

FONTOS! Kérjük ügyelj arra, és ellenőrízd, hogy a banki adatokat helyesen írod be az átutalás megfelelő rovatába.

FONTOS! Utaláskor a KÖZLEMÉNY rovatba kérjük írd be az e-mailben kapott megrendelési értesítőben szereplő MEGRENDELÉS SZÁMOT, ugyanis ez alapján fogjuk tudni beazonosítani a vásárlásodat. Ez azért is fontos, mert a befizetés beérkezéséig nem áll módunkban elindítani a megvásárolt termékeket a futárszolgálattal. Az összegnek tartalmaznia kell a termékek és a postázási költségnek a teljes bruttó összegét!

FONTOS! Nyitvatartási napokon (Hétfő-Csütörtök) azokat a termékeket van lehetőségünk a GLS futárszolgálat felé átadni, amelyekre tárgy nap 11:00 óráig a számlánkra beérkezett vásárlási értéke.

2. BANKKÁRTYÁS FIZETÉS esetén kérjük válaszd ezt az opciót: „Fizetés bankkártyával (Credit card payment)”. Webshopjainkban az OTP SimplePay és/vagy a Barion biztonságos fizetési rendszereit használjuk a bankkártyás fizetések lebonyolítására.

FONTOS! Nyitvatartási napokon (Hétfő-Csütörtök) azokat a termékeket van lehetőségünk a GLS futárszolgálat felé átadni, amelyekre tárgy nap 11:00 óráig a számlánkra beérkezett vásárlási értéke.

Az OTP SimplePay szolgáltatás bővebb ismertetője és használatának leírása a következő linken érhető el: http://simplepay.hu/vasarloknak/

A Barion szolgáltatás bővebb ismertetője és használatának leírása a következő linken érhető el: https://www.barion.com/hu/tarca/

.

8. Megrendelés

A megrendelés folytatásához kattints a „Megrendelés”gombra.

1. Amennyiben szállítási módként GLS csomagpontot választottál, a felugró GLS csomagpont kereső bal felső sarkába írd be a szállítási címedet az irányítószámmal kezdődően, majd a betöltődő listában kattints a számodra megfelelő GLS csomagpontra. Ekkor a rendszer tovább léptet a „Szállítási adatok” oldalra, ahol még egyszer ellenőrizheted a leadott megrendelésed tételeinek, szállítási és fizetési módjának részleteit. Töltsd ki a szállítási adatok alatt kérjük töltsd ki a „Vezeték és keresztnév” meződ, a „Számlázási adatok” mezőket, illetve szükség esetén üzenetet is küldhetsz számunkra a „Megjegyzés mezőben”. A folytatáshoz kérjük kattints a „Tovább”gombra

.

2. GLS házhozszállítás választása esetén (külföldre és Magyarországra egyaránt) kérjük töltsd ki a szállítási címet, ahová a csomagodat szeretnéd eljuttatni, a számlázási adataidat, valamint szükség esetén megjegyzést is írhatsz a rendelésedhez. A folytatáshoz kérjük kattints a „Tovább”gombra.

.

9. Összegzés

Az „Összegzés oldalon” egyben láthatod a megrendelésed összes adatát. Kérjük ellenőrizd még egyszer a rendelés adatainak helyességét. Amennyiben változtatni szeretnél az adatokon, a böngésződ „vissza” gombjára kattintva visszatérhetsz az előző képernyőkre, és szükség esetén módosíthatsz az adatokon. Amennyiben a megrendelésed adatait rendben lévőnek találod, kérjük pipáld ki az ÁSZF-re és adatvédelmi irányelvekre vonatkozó egyetértő nyilatkozatot. Ezt követően a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva feladhatod megrendelésed.

1. Banki átutalással történő fizetés esetén a rendszer automatikusan tovább léptet a „Befejezés” lépésre, ahol lezárul a megrendelési folyamatod.

.

2. Bankkártyával történő fizetés esetén a rendszer automatikusan továbbléptet a kiválasztott bankkártyás fizetési felületre, ahol a megfelelő adatok megadásával lebonyolíthatod a fizetést. A fizetés végeztével kérjük várd meg, amíg automatikusan visszairáyításra kerülsz a webshop felületére.

.

10. Befejezés

A „Befejezés oldalon” egy rövid tájékoztatást találsz a megrendelésed feldolgozására vonatkozóan.

.

11. Megrendelés értesítő

A megrendelésed elküldését követően a webshop automatikus visszaigazolást küld számodra az általad megadott e-mailcímre. A visszaigazolás tartalmazza a megrendelt termékek paramétereit, a kiválasztott szállítási és fizetési módokat, a megadott számlázási és szállítási adataidat, valamint a különböző tételek árát.

.

3. CSOMAGFELADÁS IDŐPONTJA  Vissza az oldal tetejére

Csomagfeladás nyitvatartási napokon, hétfőtől-csütörtökig történik. Ebben az időintervallumban azokat a csomagokat készítjük össze és adjuk fel, amelyeknek az ellenértéke a bankszámlánkon teljesítésre kerül tárgy napon 11:00 óráig. Az ezt követően beérkező befizetésekhez tartozó megrendeléseket következő munkanap adjuk át a futárszolgálatnak.

.

4. KISZÁLLÍTÁS IDŐPONTJA Vissza az oldal tetejére

1. A házhoz szállítást a GLS futárszolgálat munkaidőben, általában 8:00 és 16:00 óra között végzi, ám legtöbbször délelőtt, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adj meg, ahol napközben tartózkodni fog az, aki átveszi a megrendelt terméket és telefonszámot mindenképp adj meg.

.

2. A GLS csomagpontra történő kiszállításról a GLS elektronikus értesítőt küld számodra e-mailben, vagy SMS-ben.

.

3. Elektronikus előrejelzés: a küldeményed átvételének napján az átvételről elektronikus előrejelzést kapsz, SMS-ben, vagy e-mailben a GLS futárszolgálattól. Ezért kérnénk rendeléskor adj meg elérhető telefonszámot is.

.

4. A csomagok kiszállításának futamidejével az alábbiak szerint tudsz számolni:

A. a nemzetközi csomagküldés (AT, CZ, HR, RO, SK, SL) közúti szállítással 4-5 munkanapot vesz igénybe,

B. a belföldi csomagküldés Magyarország területén 1-3 munkanapot vesz igénybe.

.

5. SZÁLLÍTÁSI DÍJAK  Vissza az oldal tetejére

1. A megrendelt termékek házhozszállítását a GLS Futárszolgálat látja el, a következő díjazás mellett:

2. A házhozszállítás díja Magyarországon belül: bruttó 1990 Ft.

3. GLS CsomagPontra szállítás díja Magyarországon belül: bruttó 1990 Ft.

4. Házhozszállítás külföldre (AT, CZ, HR, RO, SK, SL): bruttó 3990 Ft.

FONTOS! A fentebb felsorolt országokon kívüli külföldi szállítás módja és költsége tekintetében minden esetben egyéni egyeztetésre van szükség. Kérjük hívd ügyfélszolgálatunkat és rendelésedet csak azt követően add le, ha a szállítás módjára, idejére és költségére vonatkozóan írásos ajánlatot kaptál, és azt elfogadod. Köszönjük!

.

6. INGYENES KISZÁLLITÁS   Vissza az oldal tetejére

Ingyenes kiszállításra csak Magyarország területén van lehetőség. Az ingyenes kiszállítás feltétele minimum bruttó 30.000 Ft értékű termék megvásárlása. Az ingyenes kiszállítás minimum összeghatárába a szállítási díj nem számít bele.

.

7. CSOMAG VISSZAKÜLDÉSE  Vissza az oldal tetejére

1. Amennyiben a terméke(ke)t elállás esetén vissza szeretnéd külden nekünk, úgy azt saját költségeden teheted meg 14 napon belül. Fontos tudnod, hogy ilyen esetben utánvételes csomagot nem veszünk át.

2. A visszaküldött terméke(ke)t kizárólag a következő feltételek teljesülése esetén vesszük vissza:

A. eredeti, sértetlen minőségi állapotban (nem hordott, nem kimosott, nem átalakított formában),

B. eredeti csomagolásban,

C. hiánytalan mennyiségben,

D. a ruhához tartozó bevarrt és függesztett címkék (méret, márka és textilkresz jelzés) sértetlen állapotban,

E. a termékhez tartozó kiegészítők (övek, láncok, bross, stb.) hiánytalanul megvannak.

3. A visszaküldés címe:

OM CONSULTING KFT.

Magyar Postával: OM Consulting Kft. 2058 Budaörs, Bitep postán maradó, Gyár u. 2

 

Bármelyik Futárszolgálattal: OM Consulting, 2040 Budaörs, Fashion Trend Center, Gyár utca 2., 1. emelet, 2060. üzlet

     

      4. Amennyiben a termék a 2.-es pontban leírtaknak megfelelően kézhez kaptuk, úgy a termék árát 5 munkanapon belül vissza utaljuk.

8. RENDELÉS ÖSSZEVONÁS  Vissza az oldal tetejére

Amennyiben egymást követően rövid időn belül több rendelést adsz le, és szeretnéd azokat egy szállítással megkapni, kérjük minél előbb vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon.

Ügyfélszolgálat: +36 30 4575296 

E-mail: info@lalunawebshop.hu

.

9. KIFOGYOTT TERMÉK RENDELÉSE  Vissza az oldal tetejére

Előfordulhat, hogy olyan terméket rendeltél meg, amely időközben elfogyott a kereskedésben. Ilyen rendelés esetén e-mailben, vagy telefonon keresünk és tájékoztatunk a további lehetőségekről.

.

10. MEGRENDELÉSEK TÖRLÉSE  Vissza az oldal tetejére

Megrendelt termékek ellenértékének beérkezésére 48 óra áll rendelkezésre. A termék kiszállítása az ellenérték bankszámlánkra történő beérkezése után történik. 48 óra után a megrendelések (kosarak) tartalmát automatikusan törli a rendszer.

Kapcsolat

OM Consulting Kft

Cím: Gyár utca 2.

2040 Budaörs

E-mail cím: info(a)lalunawebshop.hu

Telefonszám: +36 30 430 1374

Ügyfélszolgálat munkanapokon: 09:00 - 15:00

Fashion Trend Center 2040 üzlet

MTFhY2Fj